fbpx

Pharmakon (1) 2021
115×95 cm
Pharmaceutical products and resin on canvas

Pharmakon (2) 2021
115×95 cm
Mix media on canvas

Publicitate 2021
115×95 cm
Acrylic, Spray and Oil on canvas

Publicitate 2021
115×95 cm
Acrylic and tax receipts on canvas

Proiectul Mass-Media își propune sa demonstreze ca mijloacele de comunicare în masă, propagă strategii “culturale” distructive, care împing la un consumerism neselectiv. Majoritatea reclamelor TV sunt la medicamente având o frecvenţă abuzivă. Informaţia precară care însoţeşte diverse reclame poate influența un om neavizat care nu consultă surse de specialitate și le folosește după ureche, aşteptând efectele. Anumite clase de medicamentele creează o dependență psihică. Dependența poate fi definită ca o boala cronică care afectează creierului și funcțiile de memorie. Majoritatea pastilelor care pot fi procurate fără reţetă au, în doze normale, un efect minim asupra psihicului.

”Pharmakon” în greacă înseamnă deopotrivă medicament dar și otravă, elixir sau maleficiu.

Mass Media – Proiect licență

2017, 100×150 cm, Oil on canvas

Mass Media

2016, 115×95 cm, Oil on canvas